9/9

Distribucijo naročenega blaga izvajamo tudi na naslov v tujini, ki ste kot kupec navedli pri naročilu. V nekaterih državah veljajo omejitve pri uvozu blaga, zato se pred nakupom prepričajte pri lokalni carinski upravi ali za vaše naročeno blago veljajo kakšne omejitve.

 

Uvozne takse

Kot kupec blaga ste odgovorni, da se pred naročilom prepričate ali je uvoz posameznega blaga v vašo državo mogoč, ali obstajajo omejitve, morebitne takse, tarife, dajatve ali drugi carinski stroški.

Morda boste morali plačati uvozne takse ali/ali carinske dajatve. Prav tako vas lahko bremenijo za plačilo rokovanje pošiljke. Ta plačila so neodvisna od vašega plačila za naročeno blago in vam ji bodo zaračunali ločeno.

 

Mednarodno plačilo

Za plačilo mednarodnih pošiljk sprejemamo sledeče načine plačila:

  • Kreditne kartice Visa, Master Card, American Express
  • Debetne kartice Visa, Master Card, American Express

V kolikor nimate izkušenj s plačevanjem storitev in blaga v tujini z vašo plačilno kartico, vas prosimo, da se predhodno pozanimate pri vaši banki ali vaša kartica omogoča mednarodno plačevanje. Upoštevajte, da so vse naše cene navedene v EUR, v kolikor ni drugače navedeno.

 

Mednarodna dostava blaga

Trudimo se, da bi vam zagotovili najbolj ugodno dostavo blaga v tujino. Stroški dostave blaga v tujino so odvisni od mase in velikosti vašega naročila. Stroški mednarodne dostave veljajo do naslova, ki se ga pri nakupu navedli.

 

Pomanjkljiv naslov

Prosimo, da upoštevate, da ne moremo prevzeti odgovornosti, kakor ne dodatnih stroškov dostave pri dostavi blaga zaradi pomanjkljivega ali netočnega naslova, ki ga pri naročilu navajate. Nikakor ne moremo spremeniti naslova dostave, v kolikor je pošiljka že bila poslana. Vsekakor se pri problemih dostave skušamo z distributerjem potruditi, da vaša pošiljka pride na vaš naslov.

V kolikor zaradi pomanjkljivega naslova pride do zavrnitve dostave, ali celo izgube ali poškodbe pošiljke ne moremo prevzeti odgovornosti in škodo povrniti ali jo nadomestiti. V kolikor je pošiljka zavrnjena in nam poslana nazaj, vas bomo obremenili z dodatnimi stroški vrnitve blaga in stroške refundirali v skladi s pravili poslovanja.

 

Zavrnitev blaga

V kolikor pošiljko iz katerega koli razloga zavrnete, boste upravičeni do povrnitve kupnine. V nobenem primeru pa ne prevzemamo odgovornosti do povrnitve ali plačila stroškov vrnitve blaga.

 

Carinski zaseg

V primeru zasega blaga ali poškodbe med inšpekcijskim pregledom carinske službe, se morate za povrnitev nastale škode obrniti neposredno na njih. S carinski služno ne moremo komunicirati v vašem imenu. Za povzročeno škodo ali nastalo zamudo pri dostavi blaga po krivdi carine in inšpekcijskih organov ne moremo izdati povračila. V kolikor se pošiljka vrne v naše skladišče nepoškodovane in neodprta, vam bomo v skladu z pravili poslovanja povrnili kupnino. Prosim, da upoštevate, da v kolikor stroški vrnitve blaga v naše skladišče presegajo vrednost pošiljke, izdamo distributerju navodili, da pošiljko uniči. V tem primeru vam kupnine ali stroškov ne bomo povrnili.

 

Izguba pošiljke

Pri mednarodnih pošiljkah se dogaja, da se zelo majhen odstotek pošiljk izgubi. Prav tako se v mednarodnem prometu izvajajo naključna preverjanja, inšpekcijski pregledi in analitična testiranja. Ocenjujemo, da je takih pošiljk do 5% in pri njih lahko nastanejo daljše zamude pri dostavi, saj lahko traja tudi nekaj tednov, da so testiranja zaključena. Nad takimi dogodki nimamo nobene kontrole in nam je zelo žal, da se dogajajo. Vse kar lahko storimo v teh primerih, da smo potrpežljivo in čakamo, da se pošiljka dostavi. Če je zaradi teh dogodkov pošiljka vrnjena v naše skladišče, vam bomo povrnili stroške nakupa v skladu s pravili poslovanja. V kolikor se pošiljka ne vrne v naše skladišče, smo nemočni, da vam kupnino vrnemo.

 

Pogoji

Gourmetshop.si ne prevzemamo nobene odgovornosti za morebitne stroške nastale zaradi zakonodaje in predpisov, kakor ne za stroške carinjena, različnih taks pri uvozu naročenega blaga v posamezne države. Prav tako ne prevzemamo odgovornosti zaradi morebitne zamude, nastale zaradi carinskih, inšpekcijskih pregledov blaga pri uvozu pošiljke.

Upoštevajte, da velika večina mednarodnih pošiljk ne občuti težav ali zamud ni niso obremenjene z dodatnimi stroški. Glede dodatnih stroškov pri uvozu blaga, se za informacije obrnite na lokalni carinski urad.

Z potrditvijo naročila pri Sladoledi.si se strinjate z našimi zgornjimi pogoji. Kadarkoli si pridržujejo so pravico do sprememb politike poslovanja in pravico do zavrnitve stranke po lastni presoji.

SUPER POPUSTI

  • Velika izbira artiklov po znižanih cenah