Moja košarica
Košarica je prazna.
   

Pogoji vrnitve naročila

   

Naša pravila in pogoji vrnitve blaga morate prebrati skupaj s Splošnimi pogoji poslovanja. Pridržujemo si pravico, da pogoje kadarkoli spremenimo. Ti pogoji vrnitve blaga veljajo od 01. 06. 2014.

Podroben pregled prejete pošiljke

Takoj po prejemu pošiljke preverite njeno vsebino. Prvo preverite stanje embalaže, da ni kakor koli poškodovano. Pošiljko morate preveriti v čim krajšem času in vsekakor pred uporabo.  Prosimo, da upoštevate, da potrebujete številko avtorizacije, predno se odločite pošiljko vrniti. 

Imate pravico do spremembe vašega mnenja

Seveda se lahko premislite. Lahko se zgodi, da ste naročili blago, ki ga sploh ne potrebujete. Imate na voljo 30 dni, da vaše naročilo prekličete, ki začne teči na dan, ko ste pošiljko prejeli. (30 dnevna garancija vrnitve blaga)

Postopek vrnitve naročenega blaga je zelo enostaven. Upoštevati morate spodaj napisana navodila:

  • Proizvod mora biti vrnjen neuporabljen v zaprti originalni embalaži, tako kot  ste ga prejeli. 
  • Prosimo, da se prepričate, do so vse morebitne varnostne nalepke nedotaknjene in nepoškodovane. 
  • V roku 30 dni od prejema lahko uporabljeno blago vrnete tudi uporabljeno, ne da bi navedli razlog zavrnitve. Blago morate vrniti v celoti, nepoškodovano, v originalni embalaži.

Ste prejeli napačno blago?

Opravičujemo se vam, v  kolikor ste morebiti prejeli napačno blago po naši krivdi. To se nam ne dogaja, zato bomo to težavo rešili v čim krajšem času. 
Za zamenjavo blaga morate prvo vrniti prejeto blago, ki mora biti nedotaknjeno, neodprto in nepoškodovano. Reklamacijo upoštevamo v roku 14 dni od datuma, ko ste pošiljko prejeli. 

Poškodovano ali pokvarjeno blago

Prosimo vas, da nam oprostite, v kolikor ste prejeli poškodovano blago. Zavedamo se, kako je to za vas lahko obremenjujoče, zato se bomo zelo potrudili, da problem rešimo v čim krajšem času. 

V kolikor ste prepričano, da je blago poškodovano, nas v čim krajšem času pokličite. Morali nam boste podrobno opisati, kaj je z blagom narobe in nato vam bomo svetovali, kaj je potrebno narediti. Zaželeno je, da naredite posnetek poškodovanega blaga in nam ga pošljete. Reklamacijo poškodovanega blaga upoštevamo v roku 5 dni od datuma, ko ste pošiljko prejeli. 

Naša Pravila vrnitve blaga ohranjajo zakonske pravice.

Blago, ki ga niste prejeli

Opravičujemo se vam, v kolikor blaga niste prejeli. To se redko dogaja, zato bomo problem v čim krajšem času rešili. Da vam bomo pošiljko ponovno poslali na vaš naslov, nas morate obvestiti, da pošiljke niste prejeli v roku 21 dni od dneva, ko ste prejeli naše obvestilo, da je bilo vaše naročeno blago poslano na vaš naslov. 

Vaše zakonite pravice

Naši pogoji vrnitve blaga ne posegajo v vaše zakonite pravice. Za več informacij v zvezi z vašimi pravicami si poglejte v Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot), ki ga lahko vidite nahttp://zakonodaja.gov.si ali tudi na spletni strani Zveze potrošnikov Slovenije, www.zps.si

Kaj morate narediti za vračilo blaga?

Kontaktirajte nas preko elektronske pošte info@gourmetshop.si ali neposredno na telefonsko številko 01/777 3000. 

  • Službi za stike s kupci morate posredovati številko vašega naročila, podatke o proizvodu, ki ga želite vrniti in razlog vrnitve. Posredovali vam bomo posebno avtorizacijsko številko in naslov, na katerega morate pošiljko vrniti. 
  • Prosimo, da pošiljko dobro zapakirate, v paket morate priložiti številko vašega naročila, ime in naslov. 
  • Zahtevajte potrdilo o poslani pošiljki. V kolikor potrdila ne boste imeli, vam ne bomo mogli nadoknaditi stroškov pošiljke v kolikor se pošiljka izgubi. 
  • V kolikor zahtevate zamenjavo naročenega blaga, ki ga ni več v našem prodajnem programu, vam bomo ob vrnitvi blaga vrnili plačano kupnino v celoti.


Katerokoli blago, ki ste ga od nas prejeli in nam ga vračate, je vaša odgovornost vse do prevzema v našem skladišču. Prosimo vas, da za vračilo blaga izberete varnega pošiljatelja, ki zagotavlja sigurno in varno dostavo.

Vse vrnjene pošiljke se takoj pregledajo s strani naše službe za vračilo blaga. V kolikor ste opravičeni do vračila kupnine vam bomo plačani znesek vrnili, skupaj s stroški pošiljke. Običajno postopek vračila blaga se zaključi v roku 5 delovnih dni, do največ 30 dni od prejema pošiljke. 

V primeru, da ste blago zavrnili ni nam ga vrnili in smo vam poslalo novo blago, imate pravico to blago zavrniti v roku 7 delovnih dni od dneva prejetja zamenjanega blaga. 

Stroški vrnitve blaga

Prosimo, da upoštevate, da vam lahko stroške vrnitve blaga povrnemo samo v sledečih primerih.

  • Blago je poškodovano ali pokvarjeno
  • Poslali smo vam napačno blago
  • V primeru, da ste nam vrnili blago po zamenjavi in ga ne želite uporabljati. 

Stroškov vrnitve blaga vam bomo povrnili, če je blago v dobrem in delujočem stanju. Stroški za vračilo blaga, ki vam jih bomo priznali, so odvisni od blaga samega. Po pregledu blaga vas bomo o stroških vrnitve poštnine obvestili. 

Naslov za vrnitev blaga

Juma Logistika d.o.o.
Skladišče Filco d.o.o.
Leskoškova 4, 1000 Ljubljana
Skladišče je oprta vsa delovni dan med 7.00 in 15.00 uro. Ob sobotah, nedeljah in praznikih zaprto.

Pritožbe

V kolikor niste zadovoljni z našo storitvijo vračila ali zamenjave blaga se vam v naprej opravičujemo. Primer želimo rešiti v naše skupno zadovoljstvo, zato pokličite našo službo za stike s kupci na telefon 01/777 3000 ali pošljite elektronski sporočilo na info@gourmetshop.si. Lahko nam tudi pišete na naslov: Filco d.o.o., Rozmanova ulica 6, 1000 Ljubljana.