Moja košarica
Košarica je prazna.
    

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Ti splošni pogoji poslovanja se nanašajo za vse uporabnike spletnih strani:

ki so v lasti ali upravljanju družbe Filco d.o.o., ki posluje pod matično številko 5404215000, s sedežem Rozmanova ulica 6, 1000 Ljubljana.

Prosimo, da »Splošne pogoje poslovanja« temeljito preberete, saj zadevajo vaše kanonske pravice in dolžnosti. V kolikor se s Splošnimi pogoji poslovanja ne strinjate, prosimo ne vstopajte v naše spletne strani. Zavedati se morate, da z naročanjem blaga in storitev potrjujete pogoje poslovanja, kot so navedeni v tem dokumentu. Natisnite so te Splošne pogoje poslovanja. 

Splošni pogoji spletne prodajalne so sestavljeni v skladu z »Zakonom o varstvu potrošnikov« (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje. Spletna prodajalna je specializirana za prodajo storitev, prehrambnih proizvodov, pripomočkov, orodja in opreme.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne prodajalne, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Pojmovnik

Ponudnik ali upravitelj spletne prodajalne:
Družba: Filco d.o.o.
Sedež: Rozmanova ulica 6, 1000 Ljubljana, Slovenija
Tel.: +386 (0)1 438.59.20
Spletna stran: www.filco.si
Spletna prodajalna: www.gourmetshop.si
Odgovorni osebi: Marina Pirkmajer, univ.dipl.oec in Andrej Jamnik, univ.dipl.ing. 
E-mail: info@gourmetshop.si
ID za DDV: SI 40481948
Matična številka: 5404215000
 Znesek osnovnega kapitala:
TRR: IBAN SI56 0201 0001 5231 779 (NLB d.d.) 
TRR: IBAN SI56 1010 0005 2387 949 (BANKA KOPER d.d.)

Dogovor

Z uporabo te spletne strani, se zavezujete, da boste upoštevali in se držali Splošnih pogojev poslovanja in nas s tem pooblaščate, da posredujemo informacije in jih dobimo od tretjih oseb v zvezi s podatki vaših kreditnih ali debetnih plačilnih kartic, da lahko preverimo vašo identiteto, veljavnost kreditnih kartic in dobimo potrebno avtorizacijo za potrebe nakupa in transakcije z vašega računa. 

Spremembe

Pridržujemo si pravico, da kadarkoli spremenimo Splošne pogoje poslovanja. O vseh spremembah boste obveščeni preko naše spletne strani. Vaša dolžnost je,v da morebitne spremembe preverite. Spremembe bodo vplivale na uporabo spletne strani šele po objavi sprememb. V kolikor se s spremembami ne strinjate vas prosimo, da naših spletne strani ne uporabljate. 

Prijava

Ob prijavi na to spletno stran zagotavljate, da ste:

  • da ste pravno sposobni za obojestransko izvajanje pogodbe,
  • da ste stari vsaj 18 let,
  • da so podatki, ki nam jih posredujete ob registraciji različni, pravilni in popolni v vseh pogledih in da kakor koli ne predstavljajo druge osebe. 

Pri kakršnikoli spremembi vaših podatkov nas takoj obvestite na telefon. +386 (0)1 438-59- 20 ali po elektronski pošti na: info@filco.si.

Ob registraciji v spletni prodajalni obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte in geslo, ki si ga izbere sam. S tem je enoznačno določen in povezan z izpolnjenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
    dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške dostave,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Postopek nakupa

Uporabnik ob izbiri izdelka le tega doda v košarico. S pritiskom na gumb "Nakup" odda naročilo, ob tem pa se mu pošlje samodejno elektronsko sporočilo s podrobnostmi naročila (izdelki, količine, cene, uporabnikovi podatki ter identifikacijo naročila).

Ob oddaji naročila le to gre skozi tri faze:

Naročilo sprejeto

Po uspešni oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Kupcu so izčrpni podatki o stanju in vsebini naročila vselej dostopni na spletni strani ponudnika www.sladoledi.si, pod svojim profilom.

Naročilo potrjeno

Če kupec naročila ne prekliče, gre le to v nadaljnjo obdelavo. Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o nadaljnih korakih. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. 

Naročilo zaključeno

Ponudnik v dogovorjenem roku kontaktira kupca po elektronski pošti. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca, kam se lahko obrne v primeru zamude in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 8 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, vendar le v primeru če se izvajanje le te še ni pričelo. Možnost vračila ne velja za programsko opremo (če je potrošnik odprl varnostni pečat), CD in DVD medije in za prehrambne proizvode, katero originalno embalažo je kupec odprl.

Dobavni rok

Dobavni rok je naveden na posameznem izdelku in je povezan z odzivnostjo kupca.

Način plačila

Plačilo se izvede pred dobavo izdelka. Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z nakazilom na račun upravitelja Filco d.o.o. po ponudbi/predračunu,
  • s plačilom s plačilno kartico,
  • z obročnim plačilom s karticama Diners in American Express do 12 obrokov,
  • ob povzetju s plačilom ob dostavi (dodatni strošek prinesitelja!)
  • plačilo na obroke za pravne osebe (operativni leasing).

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju ali elektronski obliki, z razčlenjenimi stroški.

Cene

Cene so navedene brez davka (brez DDV)  in z davkom (z DDV). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Pridržujemo si pravico do sprememb cen brez predhodnega obvestila. Spremembe cen se ne tičejo tistih naročili, za katere je bilo posredovano potrdilo o naročilu. 

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. V kolikor je bilo naročilo oddano iz Slovenije, vas ne bremenijo nikakršni drugi davki. Če pa je vaš naslov izven Republike Slovenije, boste lahko obremenjeni še z morebitnimi drugimi davki ali carinskimi dajatvami, ki se obračunajo, ko pošiljka prispe v destilacijsko državo. Vedeti morate, da so predpisi v zvezi z davki in carinskimi dajatvami odvisni od posamezne države. Priporočamo vam, da se predhodno pozanimate pri pristojnih inštitucijah lastne države. 

Intelektualna lastnina

Vsebina spletne strani je zakonsko zaščitena kot avtorsko delo. Blagovne znamke, baze podatkov in druge intelektualne lastninske pravice so naša last ali naših licenčnih partnerjev. 
Vsebino naše spletne strani lahko uporabljate in jo prikazujete na zasloni vašega računalnika, shranjujete jih lahko v elektronski obliki na vaši spominski enoti (nikakor pa ne na strežniku ali drugi enoti, ki je povezana z omrežjem). Vsebino lahko natisnete samo v enem izvodu za vašo osebno uporabo in neposlovne namene ter morate zagotoviti nedotakljivost avtorskih pravic. Nikakor pa vsebine spletne strani ne smete reproducirati, spreminjati, kopirati, distribuirati za poslovne namene, kakor tudi ne material ali vsebino spletne strani. 

Povezave do tretje osebe

Naša spletna stran lahko vsebuje tudi povezave do drugih spletnih strani ali gradiva, ki pa ni v naši domeni in izven našega nadzora. Vsekakor mi nismo odgovorni do takih spletnih strani ali gradiva, kakor tudi nimamo nad njimi nadzora. Ne prevzamemo odgovornosti, če preko povezave z naše spletne strani dostopate do tretjih povezav in pri tem pride do poškodbe ali izgube vaših podatkov in morebitnih škod, ki bi lahko s tako povezavo nastale. 

Garancija

Podjetje Filco d.o.o. se zavezuje da bo oprema v času garancije delovala brez težav, če bi do težav prišlo pa bomo le te odpravili v čim krajšem času.
Garancijsko delovanje za opremo zagotavljamo za obdobje  vsaj 12 mesecev, v kolikor se oprema koristi v skladu s svojo namembnostjo in pravili proizvajalca.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno zaščito svojega računalnika.

Komunikacija

Ponudnik bo po plačilu izdelka stopil v stik z kupcem preko sredstev za komunikacijo na daljavo.
Ponudnik bo uporabnika obveščal o novostih le v primeru, da le ta temu izrecno ne nasprotuje.
Reklamna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval. 
 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu  potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki posredujejo na:

elektronski naslov: info@gourmetshop.si

ali na poštni naslov: 
Filco d.o.o., 
Rozmanova ulica 6, 
1000 Ljubljana, Slovenija

Prodajalec mora v petih delovnih dneh potrditi, da je pritožbo prejel, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga ves čas obveščati o poteku postopka. Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato se prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Splošni pogoji poslovanja so v skladu z zakonodajo, ki velja v Republiki Sloveniji. Za morebitne spore je pristojno sodišče v Ljubljani.

Veljavnost

Zgornji pogoji poslovanja veljajo od 01.06.2014. Prosimo vas, da pogoje poslovanja skrbno preberete ni sledite morebitnim spremembam.



                                                                                                                Filco d.o.o.