Moja košarica
Košarica je prazna.

 ka_RGB_red 350

   
Servisni Center KitchenAid
Tehnična podpora, rezervni deli in popravila 
   
KA Service excellent Centre   

25 let izkušenj in znanja pri popravilu aparatov blagovne znamke KitchenAid.
Prvi v regiji z nazivom Servisni center odličnosti!

     


Pooblaščeni servisni center

Edini s strani tovarne pooblaščeni servisni center za vse aparate blagovne znamke KitchenAid, kupljene v eni izmed evropskih držav (glejte garancijske pogoje) je Servisni center odličnosti:

Filco d.o.o., Rozmanova ulica 6, 1000 Ljubljana
Telefon: 01/777 3000 ali elektronski naslov

 5KSM7990WH_motordrive2

    
  Kontakt za informacije in servisne storitve: 01/777.3000 ali info@filco.si  
    
Prijava napake, poškodbe, okvare ali zgolj informacijo o proizvodih
  

Kitchenaid je svetovna premium blagovna znamka gospodinjskih aparatov in svojim kupcem nudi tudi temu primerne informacije in po-prodajne storitve:

  • Imate vprašanja v zvezi z aparatom KitchenAid, bi želeli enega izmed aparatov tudi kupiti, pa se ne morete odločiti.
  • Vam delo z enim od aparatov KitchenAid dela težave, nič zato, pomagali vam bomo z nasvetom.
  • Imate tehnične težave ali se vam je aparat KitchenAid pokvaril, pokličite nas, prijavite težavo in napako bomo odpravili. V kolikor nam to ne uspe, vam bomo aparat celo zamenjali.

Okvare KitchenAid gospodinjskih aparatov so zelo redke, saj so konstruiran z vso skrbjo in natančnostjo s posebnim poudarkom na obliki in materialih. Vendar se okvare kljub temu dogajajo. 

V kolikor so z vašim KitchenAid aparatom težave nas pokličite, da skušamo problem rešiti. V kolikor se to ne da, ga morate poslati na popravilo, ker ga bodo strokovnjaki pogledali, napako ugotovili in jo odpravili.

     

Naročilo na servis

Pokličite nas na telefon 01/777-3000 ali prijavite okvaro vašega aparata povezavi desno. Večino problemov lahko rešimo že po telefonu, če to ni možno bo potrebno aparat pripeljati na servis. V času trajanja zakonskega garancije imate pravico do brezplačne dostave na servis vendar le v primeru originalne embalaže in z našo pogodbeno dostavno službo. V primeru pošiljanja aparata v neoriginalni embalaži bodite pozorni na kvalitetno zaščito aparata proti poškodbam. Ne odgovarjamo za morebitno škodo, v kolikor je bil aparat poslan v neoriginalni embalaži.

Izpolnite obrazec na povezavi desno in dobili boste ustrezna navodila, kakor ravnati v primeru težav z vašim KitchenAid-om.

KitchenAid NAROČILO NA SERVIS s puščico