9/9


Že ob ustanovitvi leta 1990 je bila usmeritev lastnikov povezana s kvaliteto proizvodov in storitev in poudarjeno zahtevo po zadovoljnem kupcu. Cilji so bili jasni, vizija globoko izražena in strogo začrtana.

Vse do danes ostaja glavni moto nespremenjen »Nikoli ponuditi trgu nekaj, s čemer tudi sam ne bi bil zadovoljen. Družba nikoli ni strmela k nenadzorovani ekspanziji in vedno ostati konzervativno usmerjeni k kvaliteti. Vizija je jasna, biti odlični, nuditi odlične storitve in odlično blago. Predanost postopnemu razvoju in dopolnjevanju ponudbe s proizvodi, ki so zaupanja vredno. Graditi ponudbo in kvaliteto korak pred povpraševanjem, orati ledino v novih tehnologijah, znanju in usmerjenost k naravnim proizvodom.

Vizija je po vseh teh letih ostala popolnoma nespremenjena in strogo usmerjena na profesionalni sektor. V krizi vidi družba nove izzive, zato je po več kot 20 letih obstoja viziji dodana samo še globalna usmerjenost in sektor končnega kupca z vsemu načeli odličnosti in zaupanja.

SUPER POPUSTI

  • Velika izbira artiklov po znižanih cenah